Ozlem1993 Dün sancım cıktı iki kere bi sabah girdim bi akşam nst doktor yatış vericem serum takıcam dedi bende yorulduğum için olabilir mi dedim eve geldim taktırmadım takip et dedi su iç bol bol dedi şimdi bugün anestezi için tahlile gidicem tekrar nst gircem 2. Doğum ilki sezeryandı hani bebek baş aşağı rahimde yırtılma vs bişy olmaması adına tekrarlarsa doğumu başlatabiliriz dediler korktum var mı böyle birşey başına gelen ve sancısı geçip zamanında doğuran daha 3 hafta var doğuma gece sabaha kadar kasılmam oldu nerdeyse doğru düzgün uyumadım şuan kalktım kalbim güm güm atıyor 🙄
Beybun_29 Ozlem1993 mrb ben dün hastane kontrole gittim 34+3 teyim doktor az bir sancin çıkmış ağrın varmı dedi hayır şuan yok ama arada çok fena oluyor dedim muhtemelen doğuma kadr sancın olacak dedi daha öncede sancı şikayeti ile gitmiştim sancı çıkmamıştı ve dediki eğer ağrın olursa zorlanirsan hemen acile gel ama bana öyle iğne yatış bişey demedi riskli dedi doğum için erken ağrın olursa gel mutlaka doğum olmamalı haftan erken dedi gece sabaha kadr yarım saatte bir sancı hissettim ne yapcam bilmiom dikkat et dedi bebeğin başına da dikkat et dedi ama nasıl dikkat etmem ki yani doğumu nasıl engellerim yada başına dikkat et kısmını anlamadım grip oldum için pek soru sorup odaklanamadim doktora halsizdim
kar_kristali Ozlem1993 kızımda aynı şeyi yaşadım ikinci bebeğimdi.ilk gebeliği m’de oğlum 38haftada suyum azaldığı için zorunlu sezeryan olmuştum. 35haftalık kontrolde araştırmada hastanesinde sancım çıktı hemen yatış verdiler. Uzman Doktor’un söylediği biz sezeryan sonrası doğumlar da sancı beklemeyiz sancı olursa hem bebeğe hemde anne rahmine zarar denmişti. Aynı gün sezeryana alındım. Kızım doğdu çok şükür ciğer iğnesi yaptırmamıştım. Ama ciğerinde bir sorun çıkmadı elhamdülillah. Sadece doğmak için o kadar zorlamışki kendini. Bir bebeğin ilk defa bir hasta gibi inilediğine şahit oldum. Yorulduğu için mememi tutamadı. Beslenmesini yapamadığı için 1hafta küvezde kaldı yavrum. Sonrasında taburcu olduk çok şükür. Sizde ihmal etmeyin doktorunuzun sözünü dinleyin
esmaerdemir Ozlem1993 bende de o haftalarda başladı yatış istediler ben imza atıp çıktım su gelişi kanama hareketlerde azalma olursa gel dediler açıklık da yoktu eve geçtim iki üç hafta daha devam etti ağrı olmuyordu sadece karnım sertleşiyordu şimdi de 38 haftalık olduk ne sancı çıkıyor ne bi şey gelmesi için uğraşıyorum bu seferde gelmiyor kızım 😅😅😅
Ozlem1993 Beybun_29 bana öyle dediler işte psikolojk kasılma oluyor şimdi sürekli bende gribim öksürük krizi oluyor ilaçta yok acaba öksürkte tetikler mi hiç bilmiyorum yani böyle saçma birşeyin içindeyim şuan serumla sancıyı kesip 2 hafta daha oyanlacaz galiba bugünde sancı cıkarsa 🙄
Yavru-kus Beybun_29 benimde dün sancım çıktı daha 32 haftalığım ben daha çok erken bana da yatış dedi ama ben istemedim çünkü ben sancı hiç hissetmiyorum o zaman eve git sancı felan olursa hemen gel dedi dikkat et dedi dikkat ediyorum inşallah zamanında gelirler 🥺
Beybun_29 Yavru-kus ben dört haftadir sancidan kıvranıom bazen yürümekte zorluk çekiyorum bebeği resmen alta hissediyorum bacaklarım bile kitlendio bayram öncesi doktor herşey iyi sancı gok iki hafta gel dedi iki hafta sonra gittim dioki tekrar sancı cikto öteki çok azdı normaldi bu artmış ağrı varmı dün hiç ağrı yoktu yok dedkm ağrın olurda bekleme gel dedi açıklığa bakardım ama haftan küçük o yüzden bakmiomm dedi ve ben sabaha kadr tekrar kivrandim hix gidesim de yok sancı takip ediom dikkat et dedi ama nasıl dikkat edicem ki doğuma kadr böyle sancı çekersin dedi 🤦🏻♀️ aşırı tükendim ve 38 haftayı bulsa diye dua ediom inşallah sende erken doğum yapmazsin bende
Ozlem1993 Yavru-kus sancı da nasıl bşy geam anlamıyorum aşağısı acıyor kimi zaman bel ağrısı oluyor kasılınca karnın acıo o mu sancı 🙄
Yavru-kus Beybun_29 yok benim sancım yok sadece kendimi çok yorgun hissediyorum iş çok yapınca sanki bebiş karnıma batıyor gibi zorlanıyorum sadece çok hareketli ve hareketleri çok sert canımı acıtıyor yine 37 yi bulsalar iyi sende Allah korusun lekenmen felan olursa hemen bekleme git inşallah sağlıcakla vaktinde gelirler
Beybun_29 Yavru-kus sanırım bu harekli bebekler hep aceleci benimki de öyle ama ağrıdan kivraniom bazen bir leke kan fark edersem hemen gidicem ve şiddetli ağrı olursa
Gunes009 Serumu taktırsaydınız keşke çok iyi geliyor. Ringer laktat diye bir serum takıyorlarlae büyük, mineral bakımından da zengin olduğu için çok iyi geliyor, 33 te benim de oldu serumdan sonra tekrar yaptılar hiç çıkmadı baya rahatlatıyor