Kızlar dün sabah 7 30 da suyum geldi. Hemen hastaneye gittik 4 cm açılmam vardı ama sancım yoktu suni sancı takıldı saat 14:40 da doğum yaptım. Benim için çok zor ama çok güzeldi kızımı gördüğüm anda herşey tüm acilar silindi gitti. İsteyen bekleyen herkese Allah nasip etsin 🙏🥰