Ozlem03- Kızlar 31+3haftalik gebeyim gobek dediğimin üst kısmı sertleşti normal mi hastaneye gitmelimiyim
Fatoss12 Ozlem03- evet normal bu haftadan ıtıbaren her an oluyor bendede olmuştu 37 haftalık oldum hala ara ara oluyor endıselenmene gerek yok
tugbadurmaz34 Fatoss12 bende aynı şikayetten gittim ama sancım aşırı yüksek çıktı o yüzden herkesin bir değil maalesef bence gidilmesi lazım ben 1 hafta yattım hastanede haftası erken açılmaya sebep olabiliyor bu kasılmalar toplanmalar @Ozlem03-