Çok dar kıyafetler giymediyseniz ve tabi yüz üstü yatmadıysanız sıkışması mümkün değil gibi. Bebişlerimiz gündüz bizim hareketli oluşumuzdan beşik gibi sallandığı için uyuyolar, gece sabit durduğumuz için coşma zamanları geliyor 😂 Belki onu hissetmişsinizdir ☺️