Ozel sektorde calısıyorum 32.hafta pAzartesi baslıyor normalde ama tam da o tarihte şirket yıllık izne cıkarıcak .yıllık izne mi cıksam yok sa 32.de kendi yasl hakkımı mı kullansam fikir verebilicek var mı.2 ay dogumdan once 2 ay dogumdan sonra veriyor dimi birde skg