Cansu4 burun kanaması bende sürekli oluyor özellikle geceleri benim tansiyonum var düzenli ilaç alıyorum yükselince kanıyor sizde bir takip edin tansiyonunuzu çok oluyorsa.bide malum kış mevsimi hava kuru bizde de hamilelikten dolayı yükselen östrojen hormonu burun etlerinin şişmesine sebep oluyor o sebeple de kanıyor olabilir burnunuz uyuduğunuz odanın nemli olmasına dikkat edin kuru ortam daha çok tetikliyor.