Gmzgkck_ Kızlar 3 gün oldu doğum yapalı hala hastanedeyim oğlan biraz gazlı ne önerirsiniz en acilinden rahatlatacak
Musemma06 Gmzgkck_ gaz damlası kullanın kimilerine kiraz çekirdeği kemeri işe yarıyormuş bizde yaramadı belki size yarar ayağının altına ve göbeğine acı elma yağı sürebilirsiniz sıcak tutun sürekli birde gaz masajı yapın iyi gelir rahatlar
Musemma06 Gmzgkck_ siz de rezene ve kimyon çayı içiin her yemekte kimyon kullanın oda çok işe yarıyor
Canan-06 Gmzgkck_ canım kızımda çok gazlıydı uyumuyodu emmiyodu metsil diye bi damla aldık dr tavsiyesiyle çok çabuk geçirdi kuzenim 6 ay önce doğum yaptı her damlayı kullanmış yararı olmamış metsili önerdim onun bebeğinede iyi gelmişti dene istersen sende