Dtgkdmn hastanede yatırırlarsa sabah akşam 1000lik serum takıyorlar hocam. Evde kaldığınız için o açığı sizin su ile kapatmanız gerekiyor. Su alımı rahim kaslarının kasılma isteğini bastırıyormuş. Bende direkt kanama olmuştu pembe değildi belki ondan biraz daha sıkı davranmak gerekmiştir ama sonuçta bu bir riskli durum o yüzden siz içebildiğiniz kadar için. Leke devam ederse de tekrar doktora gidin bir baksınlar yine. Burada kanama yaşayan çok kişi var arama yerinden bulabilirsiniz. Onları okursanız Belki stresiniz azalır😇🙏🏻 geçmiş olsun