30 haftalık oldum kızım olacak adını Lâren düşündüm halası künye yaptırmış bende hastane çıkışı sipariş verdim fakat kayınvalidem LAAREN diyo uzatarak söylüyor biraz yaren gibi oldu isimden sogudum resmen sizce güzelmi zamanla alisilir mi acelemi ettim bilemiyorum güzel isim öneriniz varmı