Kızlar iyi geceler. Erkek bebek bekliyorum . Akşam 8 sıralarında nişanım geldi ama kasık agrısı dısında bi ağrım yada sancım yok . Ertesi gün nişan gelmeseydi suni sancı alıcaktkm. Doktorum evde beklememi söyledi. Sizce ne zaman sıklaşır sancılarım. 2. Gebeliğim bu