Melis06 canım bende kullandım antibiyotik idrar yolu enfeksiyonu ve idrarda kum çıkmıştı onun için vermişti doktorum. Enfeksiyonun hemen geçti canım doktorun verdiyse kullan mutlaka. B grubu ilaçlar hamilelikte kullanılıyor prospektüsündede yazıyordu canım 5 tane vardı içinde 5gun içmiştim