Zeynepp29 Kızlar 5+0 ım şu an dün öğrendim hamileliğimi kan testinde. Perşembe gününe randevu almak istiyorum fakat gitsem mi yoksa biraz daha beklesem mi kese, kalp atışı için. Tecrübeli arkadaşların tavsiyesini bekliyorum
busaslan Zeynepp29 hamileliğimi kaset testte öğrenmiştim doktora kan vermek için gittiğimde muayenede olmuştum sadece kese gözükmüştü boş şekilde eğer içiniz rahat edecekse gidip bir muayene olabilirsiniz ama gittiğimde hem kese hem bebek göreyim derseniz 7-8. Haftalarda gitmeniz daha mantıklı olur bence
Dlntkesn Zeynepp29 ben 6+1 de gittiğim halde sadece kese gözüktü. 7+1 de bebeği gördük o 1 hafta bana ölüm gibi oldu. Bence bekle strese girme onun stresi çok üzücü ve kötü insan kafasında kuruyor sürekli