birmucize1 frhn_emklii hayirli olsun tebrik ederim 🌸 hafta hesaplamasi betaya gore degil son adet tarihine gore yapiliyor 🩵
basakc36 frhn_emklii hayırlı olsun ilk öğrendiğimde benim bu değerin biraz üstündeydi 5 haftalıktı büyük ihtimal sizinde öyledir :)
Yeter21 frhn_emklii son adet tarihine göre 6+1 canım ama geç döllenme falan olmuş mu onu tam net doktor söyler. Hayırlı olsun
Nurem20 frhn_emklii maşallah hayırlı olsun canım bende cuma kan vereceğim dua et inşallah banada nasip olsun ♥️
frhn_emklii Nurem20 inşallah canım Rabbim tüm isteyenlere nasip etsin sağlıkla inşallah dumadasın🤲❤ benimde cuma doktor kontrolüm var bakalm o zaman belli olucak hayırlısı olsun hakkımızda
frhn_emklii Yeter21 ben pek hesaplamayı bilmiyorum ama beta 1046 çıktı 14 gün gecikmeye normal mi az mı acaba?