Susamtohumu2 Kızlar 33+2 haftalık hamileyim bugün akşamdan beri karnım ara ara sertleşiyor göğüs kafesime sıkışıyor sanki ve sırtım ağrıyor gibi normal mi bu sizde durumlar nasıl korkmalımıyım? Yarın randevüm var
Sumeyyeky Susamtohumu2 dün hem bu sikayetler hemde sancım var diye doktora gittim nst ye bağladılar sancı çıkmadı makat geliş döndüğü için vurdukça kendini yukarı ittikçe hissediyor olabilirsin demişti bence endişe etme dinlen hiç bir şey yapma bugün yarınmış zaten randevun ya da için rahat etsin bi acile git istersen 🌸
Hamisbayan Susamtohumu2 benim yüksek tansiyonum var birde karaciğer enzim değerlerim yükselmiş bir gün hastane yatmıştım hatta ondan dolayıymış