eminedln-27  kızlar adetim 23 gün geçti 7 Nisan da çatlama oldu değerlendirdik sizce var mı test yaptım erken mi yaptım benim gözüm görmek istediği için mi böyle bilemedim.
Basakcim eminedln-27 ben göremedim siz görebiliyor musunuz canlı? 23 gün gecikmeye normal değil bence
myavocado eminedln-27 adetiniz 23 gün mü gecikti, yoksa en son 23 gün önce mi adet oldunuz. Adetiniz de 23 gün gecikme olduysa neredeyse 2 ayı dolduracak gebeliğiniz, silik olmazdı çizgi benim karnım çıkmıştı 2. Ayda
lilyum_ eminedln-27 ben çizgi gördüm galiba ama cok çok silik. Daha yakından çekerseniz daha anlaşılır olur bence
Ceydametee eminedln-27 bi cizgi var gibi gördüm ben ama beyazlıkta var benimde testlerde böyle çıkıyor ya bu erken gebelik testleri var ucu süngerli gibi onlar çok iyi onlardan alın trendyolda satılıyor eczanelerde çok yok
frhn_emklii eminedln-27 canım bende pkos var bir oğlum var 3 yaş bugün test verdim yine hamileyim ümidini asla kaybetme banada olmaz etmez dediler nasipte varsa ALLAH’ın izniyle olur inşallah duamdasın🤲
myavocado eminedln-27 o zaman bence negatif test sonucunuz. Ben zaten silik çizgi de görmedim ama fotoda belli olmuyorsa da silik olmaz 2 aylık hamile olsanız illa ki anlardınız gibime geliyor, degigim gibi ben 2 aylık hamile iken karnım büyümüştü
eminedln-27 frhn_emklii ayy benim de 3 yaşında oğlum var inşallah rabbim inşallah nasip eder bana da.
frhn_emklii eminedln-27 inşallah canım inşallah vaktinde zmanında hayırlısı ile sağlıkla gelsin inşallah yavrular ❤🤲
Ebrarkymn Birisi diğerine göre silik çizgi çıktıysa muhtemelen gebeliğin çok yeni fakat 23 gün adetinin gecikmesini anlıyamadım benim de birisi diğerine göre silikti kan testi verdin pozitif çıktı sanada tavsiyem yarın sabah kan testi vermen
eminedln-27 Ebrarkymn pkosum düzensiz bir adet döngüm var. Yumurtlama ve çatlama bile 7 Nisan’da oldu. Öncesinde çatlama falan olmadı Normalde 40 günde bir adet olurum.
eminedln-27 myavocado pkosum. düzensiz bir adet döngüm var. Yumurtlama ve çatlama bile 7 Nisan’da oldu. Öncesinde çatlama falan olmadı Normalde 40 günde bir adet olurum.
Esim eminedln-27 eğer yumurtlamanız 7 nisanda olduysa döllenme olmuş olsa bile 10 güne testiniz pozitif çıkmaz. Allah nasip etsin inşallah 🤲🏻
Basakcim eminedln-27 yani o zaman kan testi vermeniz en doğrusu olacaktır. Böyle hiç birimiz bi tahminde bulunamayız gibi 🥹
myavocado eminedln-27 anladım şimdi ben o yorumlarınızı okumamisim o konuda nasıl oluyor hiç bilmiyorum, ama istiyorsanız inşallah pozitiftir 🙏 ben âdete dört gün kala öğrendim, çok çok silik idi çizgi hatta fotoda çıkmıyordu arkadaşıma attım göremedi
Ebrarkymn Fotoğrafta belli değil eğer siz silik çizgi görüyorsanız kaşık ağrısı miğde bulantısı ve uyku gibi belirtiler oluyorsa ihtimaliniz yüksek olabilir kan testine gitmelisiniz