Defoooo 7+4 haftalık gebeyim 2. çocuk olacak inşallah fakat kanamalarım var doktor 2.3 cm kanama wlanım olduğunu söyledi. Korkuyorum açıkçası kanamalı gebelik yaşayan var mı?