Var mı benim gibi ikiz anneleri 😊
21 haftalık olduk bugün detaylı usg yapıldı.Bebekleri hiç göremedim tabi devlet hastanesinde yaptırdğım için.Ama iyilermiş sağlıklılarmış şükür.İki tane erkek bekliyoruz nasipse.Bide abileri var 😊 Garip geliyor sanki bir rüyanın içindeyim.Hep ikiz ikiz diyoruzda cidden iki bebek mi var şimdi karnımda iki tane mi doğuracagım ben diye çok garipsiyorum sanki tam olarak idrak edemedim 😄 Tek gebelikte bu kadar şokta değildim.Ama şimdi sanki hayal gibi geliyor.Ay sizler ne durumdasınız 🥹