Ssshhh Kumsal7534 bel ağrısı çok fazla adet olucakmışım gibi kasıklarıma ağro giriyor bide vajinaya bıçak saplanır gibi ağrı oluyor karnımda aşağıda bakalım doğum ne zaman olucak 37+2 yiz
Arelim Makbuss aynen ya bir yandan hemen doğsun istiyorum bir yandan korkuyorum 😄 bu arada senin bebiş kaç haftalık 🤗
Makbuss Kumsal7534 sadece belimde adet agrisi var ama dinlenince hafifliyor oyuzdn yalanci sancilar bence senin varmi peki
Makbuss Kumsal7534 yok cnm biliorm dogum sancisini 3.gebeligim sali kontrilm var oyuzden yavstan aldiriyorum
Makbuss Kumsal7534 vajina buyuor acilmaya hazirlaniyor bide oldukca bebek agirligini oraya veriyor normal cnm yani leke suyun gelmedice bunlar doguma hazirlayan agrilar malesef
Makbuss Kumsal7534 bendede oluyor cnm akinti biraz artabiliyor ama cok islaklk farkedrsn doktoruna danis suyun olabilir
deryanehir Kumsal7534 benim omuz hizam çok ağrıyor sırt üstü yatamadığımız icin galiba mode yanmam ve nefesim kesiliyo arada ayaktayken şimdilik durumlar böyle zaten son 11 gün kaldı bakalım hayırlısı ile doğsunlar