Yaşadığım yerde devlet hastanesi sadece 9 aylıklara bakıyormuş.(yğunluktan dolayı) Yeterli doktor yok. Çok yoğun sıra bulamıyorum. Zaten özel kliniğe gidiyorum ama klinikte doğum yaptırılmıyor. Özel hastane yok bulunduğum ilde. Bir tane özel tıp merkezi var ama hastane değil o da güvenemiyorum.En yakın il 2 saat orada özel hastaneler var. Normal doğum istiyorum ama devlet hastanesinde girişin olmayınca sorun çıkarıyorlar doğum için va diyorlar. Hastane de eski ve içime sinmiyor. İlk doğumum olacak daha çok var ama şimdiden endişeleniyorum. Doğum başlasa bile uzak yolda o sancılar çekerek gidilir mi yani nasıl olacak bilemiyorum. Uzak yol gidip normal doğum yapanlar var mı nasıl plan yapmalıyım ? Deneyimli olanlar yorum yaparsa sevinirim 🙏🏻