Emcoysss _cansu bana ilk aylarda tavsiye etmediler ama son ay açılma yapar doğumu kolaylaştırır diye ⅚ tane günlük ye demişlerdi
Hayat31 Bende günde 3 yiyorum. Doktoruma sordum geçen yok dedi sakıncası. Sadece şeker yapar o kadar. Fazla kaçırmamak şartıyla ye. Bende tek rakamci olduğum için 3 ya 5 yiyorum. Ama doğum öncesi yemek çok iyimis söyleyenler de var