Iremkoko Iremkoko ben gögüs ucu yarasından mastit oldum ameliyat oldum çok kanıyodu gögüslerim enfeksiyon almış o korkuyöa bi daha emzirmedim hep sağdım
Seda_nur4760 Iremkoko benım göğüslerımde masrıt oldu sıcak suyla yıkadım ovaladım rahatla sıvazladım çıktım sağdım sağdım rahatladım
Kediannesi1 Seda_nur4760 mama verdiğiniz zaman aynı anda sağım yapın, mama kötü bir şey değil ama bebeğiniz küçük sadece anne sütüne döner tekrar biraz sabir geçecek inşallah o yaralar bebeğiniz de güçlenecek her şey yoluna girecek 3. Aydan sonra oh dedim hemde ikiz premature bebekle inanın düzelecek çok kısa zamanda
Seda_nur4760 Kediannesi1 zaten şuan önce pompayla üç çıkarıyorum hemen veriyorum ıkı gündür daha acısız oluyor
seymaa7 Seda_nur4760 benimde yoktu pompayla süt sağarak biraz daha belirgin oldu birde wee babynin silikon ucuyla emebiliyor sadece diğerleriyle ememiyor
Seda_nur4760 seymaa7 iki gündür bende elektrik lı pompayla uc çıkarıp veriyorum daha iyi oldu fazla acımıyor en azından
Hiratuba Seda_nur4760 ne yaptıysam olmadı malesef kızım tutamadı sağıp verdim emmediği için sütüm bitti mamayla büyüdü 😞 elhamdulillah sağlık sorunumuz yok ama inşallah ikinci evladım anne sütü alır doya doya.
Hiranurunannesiii Iremkoko Evet mamaya döndük. Bende son zamanlarda sağarak veeiyordum ama gittikçe azaldı yetmedi zaten
Iremkoko Hiranurunannesiii benimde şuan anca yetiyo diyebilirim başlarda inanılmaz sütüm vardı mama verdim bi defa ama kabız oldu üzüldüğüm için hala sağıyorum 6. Ayda mamaya başlıcam soya alerjisi çıktı bebeğimin bide her mamayıda veremiyorum malesef 🙄
Iremkoko Seda_nur4760 ikiside böyle ucları yara oldu ilk gün gögüs ucum içe çökük ilk gün tamamen kabuk oldu ertesi günden nerdeyse 55 gün kanamalı şekilde emzirdim gögüs ucu takıp emzirdiğimde rahatlıyodum aslında öyle devam edebilirdim ama mastit oldum ne yaptıysam geçmedi o yaralardan enfeksiyon aldı gögsüm apseye cevirdi 1 litre apse boşalttılar ameliyatta içine diren takıldı dikişsiz şekilde iyileşti falan derken ben hep sağdığım için gögüs ucumda bi türlü iyileşemedi o yüzden emzirmeyi tamamen bırakıp yavaş modda sağıp veriyorum gece gündüz 2 saatte bi sağıyorum şuan 4 aylık ama 6. Ayda kesmeyi düşünüyorum vicdan azabıda cekiyorum ama hiç bi yere gidemiyorum çünkü dışarı çıktığım an sütlerim bozuluyo 😵💫
Meyranas Seda_nur4760 ben ilkten pompa yla sağıp çıkartıyordum bebeğime veriyordm bi süre öyle yaptım ondan sonra otomatik çıktı bide sütyen de önemli eğer sıkı oluyor sa çıkmasına engel oluyor Bnmde ikinci gebeliğimde şuan göğüs Ucum var ilkinde yoktu
Biryolcu Seda_nur4760 benim de ucu çıkmıyordu. Silikon uç da denedim o göğüs ucu çıkarıcılardan da denedim. İlk haftalar yara da oldu göğüs ucum. uzun vadede silikon uç ve o göğüs ucu çıkarıcı kullanmak zor olacaktı benim için. Çok alışamamıştım. bir ebeden emzirme danışmanlığı aldım. Ve sonra hepsini bırakarak emzirmeye başladım. 24 ay emzirdim. Bebekler aslında kahverengi bölgenin tamamını alıyorlar. Sadece bir kısmını (yani sadece uç diyebileceğimiz kısmı) aldıklarında canımız yanıyor. İmkanınız varsa emzirme danışmanlığı alın inanın rahatlarsınız. Bilen birinin sizi yönlendirmesi çok daha iyi oluyor
Seda_nur4760 Iremkoko benım meme uclarım da yoktu Ikısıde mama verdık ama ben el pompası olsun elektorıkı olsun süreklı çıkartmaya çalıştım bı tarafım çıktı bı tarafım çıkmadı sağ tarafım yara oldu acıyarak verdim bu defa da memenın üstünü tuttu üstü uzadı altı kaldı yıne yara oldu en son ıkı gündür elektorklı pompsayla ucu çıkarıp ağzına verıyorum yavaş yavaş çıkmaya başladı hem öle daha az acılı
Hiranurunannesiii Iremkoko Keşke emzirebilseydim doya doya diyorum bende ama elimizden gelenide yapsakta olmayınca olmuyor maalesef. Tecrübesizdimde, şimdi bu sorunu yaşamamak için çözüm arıyorum, bildiğim için. İnşallah sizde bir düzen oturttarabilirsiniz.
yalandunyaa Seda_nur4760 komple kahverengi yeri agizina vermeye çalış ebe bana ucu önemli değil falan demişti bende evde şırınga ile çekiyordum da yorumda wee marka gördüm kesin almam lazım canta da dursun doğum da