NGold eeey sigara içmeyi bırakın kuzenimde hep içti ve geriden geldi doğumdan sınra da hep geriden geldi gelişimi
SrpYlmz Mzzz evet biliyorum ama sigara içmeyen annedede gelişim geriliği olabiliyor direk ona bağlamak saçma olur
Zhra42 eeey Benim kardeşim de içiyordu aynı senin haftalarında çocuk ilerlemedi aldılar bebeği.icme kardeşim ya içme bebeğinden önemli mi
eeey Babymom98 zaten doktorlar anca bizi korkutuyor içini rahat tut allhaın izniyele öyle bişey yoktur