eeey sigaradan olsaydı doktorunuz söylerdi diye düşünüyorum anlıyorum seni ama stres bence daha çok etkiliyor ben bi önceki gebeliğim de Cat diye bir paketten ikiye düşürmeyi denemiştim bildiğin ağlama krizlerine fln giriyordum nedendir bilinmez Allah bilir 6. Haftamda düşük yapmıştım bu seferki hamileliğimde direk doktoruma birakamadigimi söyledim Max 5 dedi bende direk uyguladım o bile çok zor geliyor ama idare ediyorum bende yıllardır tüketen biriyim bırakılmıyor ki ben kalp ameliyatı olmuştum yıllar önce ona rağmen birakamadim sen düşün . Kendini strese sokma Rabbim hepimize sağlıklı sıhhatli evlatlar nasip eylesin 🙏