nzl9494 Merhaba kızlar bugün 8+0 olduk. Daha önceden olan göğüs hassasiyetim bugün kayboldu. Endişelenmeliyim?
nzl9494 esmaerdemir Teşekkürler. Daha önceden bir kimyasal gebelik geçirdiğim için o kadar evham yapıyorum ki herşeye sormayın.
esmaerdemir nzl9494 endişelenmemeye çalış inan her şey daha güzel oluyor inşallah sağlıcakla kucağınıza alırsınız
nzl9494 esmaerdemir teşekkür ederim amin inşallah. Allah hepimizin yavrularını sağlıcakla bize bağışlasın.