Merhaba kızlar
Bugün kalp atışı için doktora gittiğimde kalp atışı yok ve sata göre 8 haftalık gözüken hamileliğime 6 haftalık gözüküyor dendi alttan muayeneyle
bakmadan önce kanaman var dedi daha bakmadığı için aletten kaynaklı bir kanamam olmadı ilk pembe renk kanamam sonrasında kahverengi ve siyaha dönük oldu doktor yarın kürtaj dedi aranızda böyle bir durum yaşayıp da sonradan kalp atışını duyan var mı🙏🏻