Kizlar selamm 34+2 haftalık olduk bugün hastaneye gittim bebeğin kilosu 2.600 karın genişliğim 36 hafta görünüyor iri bebek olabilir dedi doktorum hamileliğimin başında 44 kiloydum Şuan 74 üm +30 kilo aldım tokluk şekerim de çıktı doktorum diyete girmem gerektiğini daha fazla kilo alırsam sıkıntı yaşayacağımı söyledi fakat ben açlıktan uyuyamıyorum havuç yiyorum meyve yiyorum fayda etmiyor siz nasıl bastırdınız açlığınızı 🥹