Kızlar ilk hamileligimde de sürekli buz istiyordu cnm ve hep yerdim oğlum 40,5te doğdu. Simdi kızıma hamileyim ve gene çok buz istiyor cnm ve hep de yiyiyorum. Bugün arkadaşımla sohbet ederken buzdan bahsettik, yeme sıcağa ver kendini buz yersen sancin çıkmaz tabi dedi, bu arada 39,5 olduk ne yalanci sancı ne Bisi var. Gerçekten böyle mi yani buz mu engelliyor acaba