bendeanneoluyorum olur tabii, hamile olmasanız da olur ama hamielleikte baya tehlikeli bir durum yeterli sıvı almamak. İçine bir dilim limon, ne bileyim çilek elma filan atsanız surahinin belki o şekilde daha kolay içersiniz. Hiç yoksa günde 2-2,5litre mutlaka su icmelisiniz