Yusufeymenimm Gripim hastaneye bir serum takılırım diye gelmiştim yatış verdiler belim çok ağrıyor ama sancı hissetmiyorum 32 haftalığız
Birmeftuunn Geçmiş olsun canm sancin çıkmamış zaten ama alttan muayne ettilermi acikligin varsa yatırmış olabilirler yoksa normal gözüküyor nst
Yusufeymenimm Birmeftuunn yok etmediler benim çok midem bulanıyordu sabahtan belli tek lokma yiyemedim bebek aç kalmış dediler serum falan takıyorlar nst uzun sürünce korktum
Birmeftuunn Yusufeymenimm anlad canm çok geçmiş olsun sivi takviyesi iyi kendini daha iyi hissedersin sabaha taburcu olursun inşallah