Leyli_gul Arkadaşlar iki aylık bebekle yurtdışına gitmek olmaz mı ben çocuğumla her yeri gezebileceğim iddia ediyorum inatla yok evden çıkamazsın diye beni şartlıyorlar yani rahat gezemezsin uçakta rahat edemezsin.Çok sinirleniyorum siz ne düşünüyorsunuz
kahvesever__ Leyli_gul niye gidemiyesinki öyle bir şey yok sağlık sorunu yoksa aşıları fallan yapıldıysa gide bilirsin
Damla Leyli_gul ben bebeğim 2 aylık iken İstanbula gittim uçakla evet mesafe kısa ama bebekler zaten uyuyor kabin ekibi bebekli aileye çok yardımcı oluyor İstanbul da kalabalık bir şehir gezdim geldim hiçte sıkıntı çekmedim kulağınızı kapatıp yolunuza bakın yoksa konuşan çok olur
mineoksuz11 Leyli_gul asıl küçükken daha rahat geziliyor siz çocuğa değil çocuk size ayak uydurmaya alışsın 5 yaşında kızım var kimseyi dinlemedim her ortama götürdüm seyahat olsun ne bileyim bir akşam yemeğe olsun market alışverişine olsun alıştı hiç zorluk çıkarmaz bize bunda 2 haftalıkken memlekete gitmeyi düşünüyoruz yok bebekle nasıl gideceksin şöyle böyle diyolar kimseyi dinleyemem. Çocuklarını küçükken bi yerlere götürmeye korkanlar şimdi hiç götüremiyor çocuklar büyüse de ayak uydurmuyorlar alışmadıkları için
fermaneva01 Leyli_gul 47 günlüktü oğlum Almanya’dan İstanbul aktarmalı Adanaya ailemin yanına gittim çokta rahattım hep emzirdim uyudu hiç kalkmadan 🤭
mineoksuz11 Leyli_gul sağlıkla gelsin büyüsün inşallah kulaklarınızı kapatın ve bildiğinizi yapın siz annnesisiniz evladınız için doğru olanı bilirsiniz 💖 onlar hiç susmaz konuşanlara tamam haklısın yapmam diyip bildiğinizi yapacaksınız bu böyle başka türlü baş edilmiyorlar