Nazkayra valla ben Ayten olguna gidiyordum o ayrılınca nur Cansu Yılmaz’a geçtim , onun kadar olmasa da iyi bi doktor. Doğum yaklaştıkça hastaneyle ilgili düşüncelerim kötüleşti , zaten doğum gece olursa kendi doktorunuz gelmiyor, takip sürecinde ki doktor içinde çok kasmaya gerek yokmuş ( riskli bir durum yoksa ). ben daha ntsye girmedim bundan sonra sanırım nts süreci. Benim kardeşim hemşire artık her muayenede girersin demişti. o şekilde .