Rojdademirkol Yeldabanu artık yeni cihazlar var görüntuleme merkezleri diye geciyor. Ben İstanbul atakoyde çektim sıfır ağrı garantili. Zaten 10 dk sürüyor boşuna aneztezi almayin derim. Ve kimseyi dinlemeyin çok ağrılı vs diyen cok var. Ama yeni cihazlar oyle degil bir dakika fln adet ağrısı gibi bisi oluyor sıvıyı verirken o kadar
Yelizkahramn Yeldabanu yaklaşık 1 sene önce çektirdim devlette adet sancısı gibi demişlerdi ama ilacı verdiklerinde inanılmaz bir acı hissettim kasıklarımda ama çok kısa zaten işlemde 6-7 dk da bitiyor sonrasında ayağa kalkıp üstümü giyinmiştim
ayse39- Yeldabanu bende uyutulup çekindim hiç hissetmedim uyandıktan sonrada ağrım felan olmadı benim tavsiyem anestezisi çekinin herkesin acı eşiği farklı birde o çekinirken ben bi tedirgin olmuştum iyiki uyutuldum
Drysf_bjk Ben çektirmiştim hiç ağrım olmadı anestezi falan da yoktu sadece çok hafif adet ağrısı gibi bir ağrıydı o kadar, ama kimileri çok ağrı yapıyor diyordu çok korkmuştum ben , benim ağrısızdı
Yeldabanu Rojdademirkol ben zaten adet ağrısını sonuna kadar yaşayan biriyim yani adetlerim hep ağrılı ve sancılı geçiyor çok şiddetli oluyo
Rojdademirkol Yeldabanu bu sancı ile değil anlık sızı. Oncesi yorumlari okudum herkes neler yazmış neler dedim en iyisi okumayayim herkesin süreci baska sonucta. Önyargı olsun istemedim. Girdim 10 dk sonra çıktım sıfır ağrı sızı mis gibi. Ama dediğim gibi yeni çıkan ağrısız cihazlarla yaptım görüntüleme merkezinde ve cogu özel hastaneye göre cok cok uygundu. Gecen sene 5 bin diyen vardı ozel hastaneler ben dedigim yerde 2 bin gibi bir ücrete yaptırmıştim
Rojdademirkol Rojdademirkol ve yapan kişi 3 ay icinde hamile kalınıyor demisti ciddende 3.ayinda hamile kaldım 😄
Rojdademirkol Yeldabanu onu bilmiyorum ama sıfır ağrı garantili yeni cihazlar demişlerdi. Siz nerde oturyusnz
snayglll Rahim filmi ağrılı bi işlem birden birde acı eşiğiniz düşükse ilaç verilirken ağrı çok oluyor ve kendinizi kasıyorsunuz kastığınız için ise tüpleri net göremeyip kapalı diyorlar arkadaşımın başına bizzat geldi ben de iki kez çekildim ikisi de özelde ikisi de anestezili ben dayanamam ağrısına ilkinde kapalı denildi 2.sinde zorlayınca doktor açıldı geçmiş olsun şimdiden aklınızda bişi takılırsa sorabilirsiniz
Yeldabanu snayglll çok teşekkür ederim acı eşiğim yüksektir ama böyle birşey başıma ilk defa geleceği için anestezili düşünmeye başladım araştırmalarım sonucu
Mcay Ben de zeynep kamilde anestezisiz çekildim. İşlem ağrılı mı ağrılı ama sadece ilacı verirken bir ağrı oluyor. normalde hiç adet sancısı çekmem. Ama dayanılmayacak bir ağrı değildi. Anlık olarak acı gelip gidiyor. Öncesinde zaten ağrı kesici veriyor doktor. Ben de yaptıranların yorumlarını okuyup çok korkmuştum. İşlem bitiğinde kanamam 1 gün boyunca devam etti ama işlem öncesi ve sonrası sadece 1er tane ağrı kesici kullandın ve toparladım. Sizinkide ağrısız sancısız geçer inşallah