melisinmutfakblogu Aytlkya 31+4 pazartesi günü yani doktora gittim sancılarim çok çıktı ilk gebelgmdede boyleydi 36. Haftaya gün verdi o güne kadar bebek dogmasn diye fitil kullancm ilk gebelgmde de 30. Haftada gün vermişti 37+6 doğum yaptm
1H1Smomyloading Benim henüz doğum şeklim belli değil ama bir kaç arkadaştan duyduğum kadarıyla genel olarak 37. Hafta bittikten sonra sezaryen için gün veriyormuş doktorlar 38. Hafta gibi oluyormuş yani
Bahar2210 1H1Smomyloading ilk kızımda 39+2de doğum yaptım ikinci olucak dahayolun başındayız ama meraktan doktora sordum 38 39da alırız dedi
Hamileanne Aytlkya tmm geçsin nolcak ki 3 kiloyu geçince normal doğumda sıkıntı oluyor bir sıkıntı yoksa en az 38 haftanın olmasını bekleyin
melisinmutfakblogu Aytlkya oğlumda 37+6 da doğurdum zaten kilosu 3760 gram daha içeride kalmasına gerek yok demişti şimdi kızıma hamileyim 31+4de hastaneye gittim kilosu 1877 gözüküyor 2 kg geçince küveze girmez 36. Haftada sezeryana alırız dedi
Aytlkya tatlibebegim_ şuan 32+3 eşimin işi dolayısıyla ben gün almak istedim bügün oda 37+3 de alalım dedi mayıs 20 ye verdi sezeryan olarak hep 38/39 görüyorum da acaba erken mi diye düşündüm
Edaa3595 Aytlkya kızımı 37.1 de aldım kucağıma gebelik şekeri sebebiyle zorunlu sezeryan oldum şimdi oğluma hamileyim 37.3 günlüğüz nasipse pazartesi sezeryan olacağım 38.1 de 🙏