Gzm122
Benim de ilk gebeliğimde vardı kese küçüklüğü , bebek büyüdü kalp atışını duyduk ama kesem hiç gelişmedi . Sanırım burada öyle olup sonradan kesesi büyüyen olmuş . Maalesef ben 9 haftalık olacağım gün kürtaj oldum, kalbi durdu ve 6 haftalıkta kalmıştı bebeğim . çok şükür tekrardan hamile kaldım , benim için kötü tecrübe oldu ama geldi geçti. Allah bir daha yaşatmasın, hiç kimseye 🙏