Hastaneden geliyorum nstde 5dk bir kasilmam cikti 1 cm acilman var diyip eve yolladilar
Nstyi yukluyorum 
Eve geldim 5 dk bir sancim devam ediyor doktorum yeterli bilgilendirmedi 1 hafta sonra da doğurabilir eve gitsin demis ebeye. Dogum basladi mi yani benim 1 hafta dogum sureci mi surer ne yapacagimi sasirdim bilen biri nstden anlayanlar nolursun bana yazar misin su an ne durumdayim sabah kadar sanci artar mi dogurur muyum?