Mervenur123
Bende aynı hisleri yaşadım emzirmek istemedim bebeğimi de istemedim lohusalık psikolojisinden sanırım çünkü şuan 5 aylık canımı veririm onun için uyurken bile özlüyorum ve kızımı emzirmeyi çok seviyorum çok güzel bir his kendine zaman ver geçecek normal duygular yaşıyorsun bende gurbetteyim tek arkadaşın bebeğin oluyor canın sıkkın olduğunda bebeğine sığınıyosun öyle farklı ve güzel bişey ki aşacaksin bunları da üzülme git bebeğini uyurken izle minik ellerini ayaklarını öp , ekşi ekşi kokan ellerinin içini kokla huzuru bul 😊 kusma konusuna gelince benim bebeğim de bu şekil bir kusma yaşamıştı ben yanındaydim ama müdahale edebildim fakat geceler boyu bişey olacak diye uyumadım ve ağladım saat başi alarm kurdum baktım ama geçiyor artık öyle bişey olmuyor zamanla daha iyi olacaksınız 🙌😊