Kızlar 23+6 haftalıgım yarın seker yukleme testı yaptıracağım normalde özel klınık takıplıyım doktoruma bugun sordugumda gereklı mı yaptırmalı mıyım dıe oda gereklı oldugunu saglık ocagı yapıyormu bı sor bakalım dedım aradım sordum evet yapıyormus 50 mglık seker yuklemesı olacak saglık ocagında yaptıran varmı pekı surec nasıl ilerliyor ılk kızımda yaptırmadım seker ılacı kullandıgım ıcın ama bu gebelıkte seker ılaclarımı kullanmak ıstemıyorum matofin kullanıyordum 🙏