Hazal966 Hilalcekic 3 aydan sonra boyat bence. İlk 3 ay organ gelişimi oldugu icin riskli oluyor. Doktorum bana 3 aydan sonra organik boya ile boyatabilirsin demişti organik boya ile kuaförde boyattım. Hamileliğim boyunca 4-5 kez boyattım bi sıkıntı olmadı
Guzelanne3435 Hilalcekic çok erken daha braz bekleyin ben detaylı ultrsyn sonrasi boyatmistim bitkisel amonyaksiz boyala
Merve_3351 Hilalcekic hafta olarak erken eğer sonrasinda dipten boyatmayıp havayı solumuycaksan BENCE bir sakinca yok