Ysn arkadaşımın bebişi 2 kere girdi 2 kerede geçemedi. Ama bir sıkıntı yok gibi görünüyor. Şuan 3 aylık ufacık bir ses duyda hemen o yöne bakıyor. Doktor kulağına su kaçmış olabilir ondan geçemiyor olabilir bir sıkıntı yoktur dedi. Şimdi 3. Kez başka bir teste girecekler. Bence bu durumu yaşayıp sonrasında geçen çok bebiş vardır. Genelde bazı bebekler ilkinde geçemiyor canım