Nurasl1 Son durumlar ne anneler hazırlıklar bebek gelisimi alışveriş durumu ne alemdesiniz ☺️☺️ 25+2 olduk kıyafet alışverişi bitti. Nevresim takımı yastık kılıfına kadar aldim. Kendime almam gerekenler kaldı beşik Bebek kaldı birde ☺️
elifdiyorkii Nurasl1 odası hala yapım aşamasında olduğu için yerleştiremedik ama herşeyimiz tamam hediyelik ve kapı süsü gibi eksikler dışında he bir de isme karar veremediğimiz için hastane çıkışımız yok😅 27+3
umena Nurasl1 25+3 oğlum var bir yasında kızıma hamileyim oğlumda temel ihtiyaçlar alındığı icin su an keyfe keder alışveriş yapıyorum 🤓🫰🏻
Zeynepkrkytlli Nurasl1 size 33+1den haber getiriyim Temizliğini yapın bitirin Erken diye yapmadım şimdi yürüyemiyorum kasık kalça kuyruk sokumu ağrım var bırak temizliği yurumem bile çok zorlaştı Tüm işlerinizi bitirin 28den sonrasına hiçbir şey kalmasın İyi olursanız temizkigin üstünden geçersiniz sadece Benim artık doğumdan sonraya kaldi
gokkusagiii Bende 25+2 yim☺️ yavaş yavaş yapıyorum bnde ama okadar halsizlik varki bnde Perşembe kontrolum var baklm nekadar olmuş bebiş
Nurasl1 gokkusagiii aynı haftadayiz ve bizimde Perşembe kontol günü su fazlaligim vardı ne alemde bakalım bende bilmiyorum persmebe goruscez bakalım kızımla
Nurasl1 elifdiyorkii odası temizlendi bizim yerleşmesi duvara sticker falan yapıştırcaz. eşyalar yavaştan yıkadım utulemeye başladım. Kapı süsü ve hediyelik benimde yok ortada daha hediyelikleri kendim makromeden anahtarlık yapıyoruz. Hastane çıkışı zaten yaptirmiycam. Bir şekilde ilerliyor tek başıma erken doğum riski var. Şu fazlalığından kaynaklı oyuzden 32 haftada hazirca olsun odası eşyalar dedik
Nurasl1 umena oh mis en güzeli çok şanslısın eskiden aldığın fiyata şimdiden alamazsın çok uçmuş fiyatlar ya
elifdiyorkii Nurasl1 hayırlısıyla kucağına al canım benimde öyle olsa bende şimdiden hazırlardım çantayı falan ama doktor her gittiğim de erken doğum gibi bi risk yok diye belirtiyor yine de 33 hafta gibi çantasını hazırlamayı planlıyorum