feridelevent_08 Karnım şiş sürekli gazmanım sürekli tuvalete gitmekten bi hal oldum sabahlarıda ara ara mide bulantısı var reglma 3 gün var bundan 3 gün öncetest yapmıştım silik çıkmıştı sizce gebe olabilir miyim ablalar yardımcı olurmusunuz 🌸
Minnakbiri feridelevent_08 silik çıktıysa kan verin netleştirin inşallah pozitiftir kimse net olarak var veya yok diyemez burada 😊
Ygmraygn feridelevent_08 ben bir hafta on gün öncesinde felan test yapmıstım öyle öğrenmiştim gebe oldugumu ve ilk aylarda bulantı değil ama deli gibi gaz sancısı çektim
BirPrensBirAnne feridelevent_08 benim adetime 4 gün var aynı şekilde gaz + kabızlık erken gebelik testi aldım yapsam mı yapmasam mı diye düşünmekten beynimi yedim
feridelevent_08 Minnakbiri bizim buradaki hastane maalesef kan almıyor sorun çıkarıyorlar .. güzel dilekleriniz için teşekkür ederim 🌸
Kucukmeleg-bklyrm3480 Testi tekrar yapıp buraya yükleyin.Ona göre bir şey diyebiliriz .Ben gebeliğimin ilk ayında öyle olmuştum sonra geçiyor
feridelevent_08 Kucukmeleg-bklyrm3480 Şuan elimde test yok maalesef işte bende oyuzden sordu hani olabilir mi diye Ovulasyon var onunla olur mu?
Prensesss2016 feridelevent_08 gebelik varsa eğer ovulasyon da çift çizgininde kopkoyu çıkması gerekir varsa elinizde deneyin derim
bella_xx Prensesss2016 ovulasyonla nasıl öğrenecek gebe olduğunu net çıkarsa 2 çizgi de o yumurtlamadır benim bildiğim
feridelevent_08 BirPrensBirAnne Aaa bende de kabızlık var … inşallah hamileliktir 🤲🏻🤲🏻🤲🏻 siz bilirsiniz isterseniz yapın ben dayanamaz yapardım nasip kısmet 🌸
BirPrensBirAnne feridelevent_08 inşallah cnm benim hayırlı haberlerle gelelim inşallah, siz testi tekrarladınız mı ?☺️