Ha34kaya Kızlar sat 5nisandı. 14nisanda yaptım testi bide bugün yaptım dün yapamadım. Bide dün ilişki oldu bi bakar mısınız sizde yüklüyorum şimdii. Bir de eğer yumurtlama olduysa ne zaman test yapmam gerekiyor
yasemincicekkk Ha34kaya yumurtlama olmamış henüz. Çizginin kontrol çizgisinden çok daha koyu çıkması gerekir
nununundunyasi Ha34kaya canım eğer ilerleyen günlerde T çizgisi aşırı koyu çıkmazsa ya da her ikisi eşit şekilde koyu çıkmazsa buna yumurtlama olmuş hatta çatlamış diyebiliriz sen de degerlendirmissin ne güzel 🥰 hayırlısı olsun
eylulus Ha34kaya daha koyu bir güne denk gelmezseniz bu yumurtlama günü ve çatlama olarak değerlendirilebilir ama birkaç gün daha testten yapın bence🌸
yasemincicekkk Ha34kaya bu koyulukta olmuyor canım bu test . Benim reglim bitince , senin 14 ündeki testin koyuluğunda başlıyordu , sonra çok koyu çıkacak ovülasyon zamanı . Bu test çok hassas bu kesinlikle yumurtlama değil
eylulus eylulus aynı testi kullanmıştım bende birkaç gün böyle oldu ama yumurtlama günüm tereddüt oluşturmayacak şekilde koyuydu ikisi de✨️
Ha34kaya yasemincicekkk yaa tamam ben yine her gün takip etmeye çalışayım ona göre paylaşırım teşekkür ederim
Ha34kaya 4147 yaa ben diyet yapıyorum o yüzden 2 saat sıvı almadan duramıyorum ama yarın tekrar denicem
orkidemm_ Ben görsel ekleyebilsem sana kendi bu testten ovulasyon yani yumurtlamam nasıl olmuş atardım