Dml991 Merhaba hanımlar yenidoğan sünneti yaptıranınız var mı ? Doğuödan 3 4 ay snra yaptıran var mı ? Tecrübelerinizi yazar mısınız özellikle yenidoğan sünnetini merak ediyorum zor mu acaba
yeschef-13 Dml991 3-4 ay değilde benim doğum yapacağım hastanede ilk 28 gün içinde yapılıyor bizde öyle yaptırıcaz
busaslan Dml991 biz 4 aylıkken yaptırmayı tercih ettik rahat geçti çabuk iyileşti ama 4. Ay atağıyla birlikte biraz zor geçti bizim oğlum meme reddi falan yapmıştı 3. Ayda tercih edilebilir
Hamilebirisi_06 Dml991 6. Ayda yaptırdım doktorumuz önerisiyle ve hiç mi hemde hiç zorlanmadık ertesi gün parka götürüp dolaştırdık
kumsal__ Dml991 bir arkadaşım doğumdan 1gun sonra dikişli sünneti yaptırmıştı ve hemende iyilesmisti bebek hareketlendikce skntili olabiliyor
Yaprakdokumuseverr Dml991 Ben 4. Ayda yaptırdım 3 günde tamamen iyileşti çok memnun kaldık. Aslında doğduğu gibi istemiştim ama 2500 kilo doğunca yapmadılar
Nnoktaa Dml991 16 günlükken yaptırdım kısa sürede iyileşti huzursuzluğu olmadı. Çok rahat geçirdim. Bi oğlum daha olsa yine erkenden yaptırırım.
Alisa_ Benim oğlumu 11 günlüktü yaptırdık, çok rahat oldu, çabuk iyileşti, hareket etmediği için ayrica rahat oldu benim icin😊