Kızla arkadaşım için soruyorum. 2 hafta önce tüp bebek tedavisi pozitifti. Bugün kese görmeye gittiler kimyasal gebelik demiş doktor. Kese ve bebek yokmuş.5 6 yıldır çocukları olmuyor. Bu sefer pozitif oldu o da sağlıksız oldu. Benim sorum şu. Hani bu gibi durumlarda hemen hamile kalınıyor ya. Yumurtlama günlerini takip ederek ilişki yaşasalar o şekilde doğal yolla hamile kalabilir mi? Bu durumu yaşayan oldu mu