1.5 yıllık evliyim. Evlenmeden önce 3 ay doğum kontrol hapı kullandım sonrasında da bebek işini akışına bıraktık. İlk evlendiğimiz dönem İlişki esnasında ağrı şikayetiyle doktora gittim. Önemsiz kistler mevcuttu ve aylık kontrole çağırılıyordum. Bebek istediğimizi her kontrolde doktorlara söyledim. Herhangi bir problemden de bahsedilmedi. Evlilikte bir yılı doldurduktan sonra dahiliye muayenemde prolaktin yüksekliği çıktı ve endokrin bölümüne yönlendirildim. (Prolaktin seviyem en yüksek 69 çıktı) Doktorlar bu seviyenin hamileliğe engel olmadığını söyledi ancak yine de çocuk olmuyordu. Çocuk istediğimiz için ilaç tedavisine başladık. En son yapılan tahlilde Amh de 0.89- 1.00 çıktı. O zaman da doktor doğal yollarla hamile kalman zor olabilir diyerek zeynep kamile yönlendirdi. Bütün evrak işleri bittikten sonra doğal yollardan ikizlere hamile kaldığımı öğrendim. 1 ay gibi kısa bir süre yaşadım bu mutluluğu. Bebeklerimin kalbi durdu ve psikolojik olarak kendimi çok iyi hissetmiyorum. Sürece nasıl devam edeceğim onu da bilmiyorum. Endokrine gidip ilaç tedavime mi devam edeceğim, kadın doğumdan düşük için sebep araştırıp tüp bebeğe mi başlayacağım yoksa bir kez doğal oldu diyip denemeye mi devam edeceğim bilmiyorum.