Merhabalar, 1 aydır progestan ile yatarak zaman geçirdiğim gebeliğim adetmişcesine kanamayla son buldu.bugün 10 hafta olmamız gerekirken 8 hafta 3 gün de kalmışız. Kalbimiz 2 hafta önceki gibi heyecanlı atamadı. Tıbbi tahliye ile alındı bebeğim. İlk gebeliğimdi. Şimdi elimde kalp atışı videoları ile ultrason fotoğrafları kaldı. Buradan da vedalaşmak istedim onunla. Allah kimseye yaşatmasın bu acıyı çok zormuş.