Kızlar şuan 8 haftam bitti bu 3. Gebeliğim. Diğerlerinde oluyor muydu inanın hatırlamıyorum. Ama bunda ne ayran içebiliyorum ne süt ne yoğurt yiyebiliyorum. Yiyip içtiğim an yarım saat geçmeden bir sancıyla tuvalete çıkıyorum ishal oluyorum. Çok araştırdım asla bir şey bulamadım. Bugün çökelekli yoğurtlu el açması börek yedim bilenler bilir. Yerken aklıma süt ürünü olduğu gelmedi açıkcası. Ve yine aynı durumdayım. Başına gelen veya sebebini bilen var mı? Gerçekten ne yapacağımı şaşırdım hani yemeyeyim desem faydalı da inanın kana kana ayran içesim geliyor içemiyorum.