12.haftada ilk kez hissetmiştim hareketini bu hafta 15 haftalık olduk yeri geldi hiç hissetmediğim günlerde oldu yeri geldi günde sadece bir kez hissettiğim de oda böyle tekme değil ama kayma gibi bir hareket elimi koyuyorum 5 dakika sonra falan böyle karıncalanma gibi yavaş yavaş bi hareket oluyor sakin sakin dolanıyor gibi ama asla tekme atmıyor tekme kaçıncı haftadan sonra atar acaba çok merak ediyorum bide düzenli olarak hareketleri ne zaman hissedebilirim hissetmeyince tedirgin oluyorum bütün gün elim karnımda dolanıyorum acaba hissedecek miyim diye 😂😂 ikinci gebeliğim ama unutmuşum hep 🙊