Kur Sinembeybi canım benimde öyle oldu bir doktora git belki Progestan verir yerleşme kanaması olabilir korkma
Sinembeybi Kur akşam gittim beta verdim 89.7 çıktı sabah leke yoktu biraz önce az da olsa vardı acilde takip et çoğalırsa tekrsr bakalım dediler
Sinembeybi Kur ve uygulamaya göre de kendi hesaplamama göre de daha 4. Haftaya yeni girmiş yani çok küçük daha yerleşme de olabilir ilk gebeliğimde de öğrenmeden önce böyle gelmişti sonra kendiliğinden 2 günde geçti