2205 Mavi_dnz34 devlet hastaneleri kaldırdı diye biliyorum bayramdan önce, bende umut hastanesine yaptırıcam inşaAllah cuma günü 2750 tl . Ersoy 2200 tl büyük anadolu hastanesi 2000 2500 aradı dedi .
Mavi_dnz34 2205 182 öyle gösteriyor hastaneyi arıyoruz şu tarihte açılacak yoğunluk var diyor bilmiyoruz arada kaldık
Mavi_dnz34 ZeyneppppGucer biraz önce randevu aldım bende oraya 1081 tl imiş devlette sıra aramaktan iyidir
Mavi_dnz34 ZeyneppppGucer merhaba dün detaylıya gitmişsiniz ya doktor cinsiyeti ne söyledi size hastaneyle aynımıydı dediği acaba bende bugün gittim hastane erkek demişti rabia hanım kız dedi de o yüzden size de sormak istedim
ZeyneppppGucer Mavi_dnz34 en başından beri erkek dediler bana canım rabia hanımda erkek dedi değişmedi, sen kaç haftalıksın ilk söylenilen tahmindir büyük ihtimalle şimdi kesindir belki
ZeyneppppGucer Mavi_dnz34 ay sizin minik size sürpriz yapmış o zaman 😁 ama muhtemelen rabia hanımın dediği cinsiyet kesindir bütün organlara detaylı bakıyor ya daha net görüyor